Patty-Anne.reismee.nl

Wij nog in het koude kikkerlandje

Reacties

Reacties

Mark Lvo Nederlands

Hee Patty(en Annelies, maar gij kent mij wss niet;)),

Het is supertof dan ik nog mail krijg van jullie reis, dat vind ik echt monstermooi! Intussen hoop ik dat jullie al fijn ons land verlaten hebben, ofwel, ik las dat jullie geen brugers des Neerlands meer zijn voorlopig, niet waar? Goeie streek'n!

Als jullie dit lezen; ik wens jullie heel veel plezier en álle geluk van de wereld toe!

(Jullie zullen wel denken: 'waarom post die mongohl dit bij een foto?', nou, dat zal ik jullie vertellen: ik heb namelijk geen flauw idee waar ik op deze site een berichtje achter moet laten! Overigens is het ook een hele toffe foto(Zo, dan is de fotoreactie in ieder geval ook niet voor niets)!)

Heel veel plezier en een hartelijke groet,

Mark uit Nieuwleusen!

Mark Lvo Nederlands

'Het is supertof dát ik nog mail krijg...'

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!