Patty-Anne.reismee.nl

Laatste reacties

Hieronder vind je een overzicht van de laatste 100 reacties

Inge

He chicks!
Have a good trip!Lekker veel films kijken, spelletjes spelen en het jezelf makkelijk maken..ik ga jullie snel zien!!
x Inge

sander

geniet nog even goed van dat mooie land :)

Arianne

Nog paar daagjes en dan staan jullie weer op NL bodem!

Iig sterkte met de reis!

Tot snel!
xx

pa

is het nauw nog geen zondag avond.Geniet van de laatste uren.Tot zondag kus voor jullie allebei xxxxxxxxxxxxx.paps

Gerard

Laten we eerlijk wezen, het avontuur heeft nu ook wel lang genoeg mogen duren. Tijd om aan het werk te gaan haha. Ik hoop jullie snel weer te zien,

Groet Gerard

pa

had je maar korter achter het kalf moeten gaan lopen. ja ik tel de dagen ook af was het maar de 25 ste . avonds om 22.00 uur dan was je weer thuis. nog veel plezier de laatste dagen in down underkus voor jullie xxxxxxx

Diana

Sjonge wat een verhalen weer zeg! Na jullie Bali verhaal de avonturen hierboven. En zo'n conditie heb je waarschijnlijjk nog nooit gehad Annelies, zelfs niet na al die jaren voetballen! Maar het was weer erg leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven. En de foto's zijn ook om van te smullen. Heel veel plezier nog de laatste weken!! Groetjes, Diana

Annelies
reactie op: foto

Nee (a) compleet legaal, een tourranger heeft ons er zelfs opgeholpen!

Annelies

Haha mee-eters :P . De hele auto uitgeplozen en we waren eerst nog bang dat ie tijdens het rijden ergens uit het dashboard zou verschijnen... maar gelukkig niets meer gehoord daarna!

Ach de hele uitpluizing was meteen weer goed voor een schoonmaakbeurtje van de auto :D

Larissa
reactie op: foto

Zo lijk je al helemaal klein hahaha

Larissa
reactie op: foto

Mocht je die wel aanraken of ben je weer ergens illegaal ingeklommen/ op gaan zitten?:P

Larissa
reactie op: foto

Een woord voor: WAUW!

Larissa

Klinkt allemaal echt heel gaaf en mooi vooral:). Nog last gehad van meer mee-eters?:P

Larissa
reactie op: verhaal Bali

Leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin gehad hebben en leuk dat tempel/aap verhaal haha. Echt iets voor jullie.

X

paps
reactie op: foto

die nasi schrijf je maar op je buik die krijg je in nederland niet meer. fijn dat alles goed gaat . de verhalen waren weer prachtig en de foto s adembenemend mooi geniet van je laatste kilometers in australie. in tot gauw.dikke kus voor jullie xxxxxxxx

Patty

Hee Inge (en anderen!)

Het plan voor de komende twee maanden is Adelaide (daar zijn we op het moment van schrijven), Melbourne en dan naar Sydney plus alles wat er tussen ligt! We hebben eigenlijk iets teveel tijd, dus hopelijk kunnen we nog een keer gaan werken op een boerderij om die tijd zo vol te maken zonder verder geld uit te geven (want ja, dat raakt nu toch echt op).

Nog 9 weken...dan gaan we weer naar huis! We gaan de komende 2 maanden dus zeker nog heel hard genieten van de omgeving, de steden en vooral: de vrijheid!

xxx

Inge

Girls,
wat maken jullie geweldige dingen mee!Kan maar 1 ding zeggen: JALOERS!!
Wat wordt het plan voor de komende 2 maanden??
xxx

Lubert en Jolanda

Alles nog lekker okee? Geniet nog maar lekker de laatste weken van jullie avontuur. Petje af voor jullie prestatie. Tussen haakjes, wanneer gaan we lekkker bowlen en courmetten? Veel liefs.

Juliette en Sander
reactie op: foto

WAUW!!

bastiaan marieke en delano

leukm dat jullie het zo naar jullie zin daar hebben daarzo het is wel lekker warm daar gniet er maar lekker van hier gaat alles goed delano groeit hard en loopt al hele grote stukken alleen groeten van ons

pa

iets wat mooi is en je wild het gaan bekijken sul je veel stof en zweet moeten incaseren.moo ver haal en veel plezier met de vlucht naar bali
kusjes voor allebei xxxxxxx

Arianne

Wat een reis zeg :P En jij rijdt ook Anne?

Maar veel plezier @ Bali! Ik ben benieuwd hoe jullie dat vinden en wacht met smart op het volgende reisverslag!
Veel plezier iig! xx Arie

Larissa

Leuk verhaal:) En vooral leuke avonturen om mee te maken. Ben benieuwd naar de foto's. Aangezien ik nog geen geslaagde foto heb van mezelf met bril moeten jullie daar nog even op wachten. Hier gaat verder alles prima. Kijk uit naar jullie volgende avonturenverhalen!

X

harry

leuk verhaal ben blij dat jullie nou weer de leuke dingen meemaken want werken is niet altyd even luik maar moet wel gebeuren.ik zit met smart op de foto s te wachten.nou de dagen aftellen om naar bali te gaan. nog heel veel plezier xxxxxxxx voor jullie allebei

Diana

Sjonge jonge jullie hebben weer genoeg beleefd zeg! En na een tijdje afzien in de pub hebben jullie het volgens mij ook weer goed ingehaald. Ik heb er van genoten over die mooie dingen te lezen en heb Hill Inlet even opgezocht. Jemig wat is dat mooi zeg! En dat snorkelen en dat is toch ook geweldig. Ben benieuwd naar jullie foto's... Morgenavond hebben we het Avanti uitje, ik zal iedereen de groetjes doen!
Heel veel plezier (maar dat lukt jullie ongetwijfeld)!
Groetjes, Diana

annie

Ben hartstikke jaloers op jullie wat mooi allemaal

Larissa

Leuk om weer wat te lezen van jullie. Ik lees al dat jullie lekker aan het genieten zijn. Goed om te lezen. Ik zal jullie via deze weg laten weten dat ik mijn moleculen toetsen heb gehaald. Komende 2 weken nog 3 toetsen. Als ik er 2 van de 3 haal ben ik over! Dus ik moet even heel hard bikkelen in 2 weken haha. Ik hoop snel weer van jullie te horen/lezen

Liefs Larissa

Annelies en Patty

Hoi iedereen!

Ja het is inderdaad een tijd geleden dat wij een nieuw verhaal hebben gepost, maar hier gaat alles dan ook 'gewoon zijn gangetje'! We zijn nog steeds aan het werk in Kilkivan, dus niet veel nieuws te vertellen! Al hebben we komende zaterdag een grote feestdag met een box tent, en ze zeggen dat er wel 300 mensen kunnen komen! Dat word een leuk feestje... dus daar zullen we dan ook zo gauw mogelijk een verhaal van posten! Na deze week willen we ook verder reizen. Fraser Island en de Whitsunday Islands staan voor de deur.. dus dan zullen er weer genoeg verhalen(en foto's!) komen!

Tot snel dus!

Liefs, Patty en Annelies

P.S. verhalen gehoord over een cycloon aan de oostkust van Australie? Wij zaten er 300 km vanaf, het was groot nieuws hier. Maar gelukkig nam dat grote ding al in kracht af naarmate hij de kust naderde. De enige gevolgen voor ons zijn wat regen en een beetje wind.. maar voor de rest zal hij ons voorbij gaan!

Larissa

He dames,

Wanneer komen er weer nieuwe verhalen? Ben nieuwsgierig naar wat jullie nu uitspoken? Hier gaat alles prima. Ik had 2 toetsen en de ene is heel goed gegaan en de andere iets minder, maar ik moet voor beide een 4 hebben. Dus laten we duimen haha. Ik hoop snel weer van jullie te horen!

X

Gerard

Het is zondagmorgen, de zon schijnt, de lucht is blauw met witte slierterige wolken. Hoewel het de afgelopen week nog tegen het vriespunt aan zat, 'smorgens hoor je in de straat de buren het ijs van de voorruit krabben, lijkt het nu wel dat de strenge winter aan zijn einde is gekomen. Het mag ook wel, veel mensen geven aan al die sneeuw nu toch wel zat te zijn.
Robin is zijn spreekbeurt over de tachtigjarige oorlog aan het voorbereiden en Eva heeft vanmiddag een date. Wij gaan bowlen bij opa. De boekhouding is bijgewerkt, het huis is opgeruimt en schoon. Kortom een rustige zondagmorgen.
Leuk om even jullie avonturen "bij te lezen". Natuurlijk even op Googlemaps te kijken waar het zich allemaal afspeelt en in wikipedia die schildpadden op te zoeken. Dan snap ik een beetje waar het over gaat.
Bijzonder zo'n ghosttown, ik stel me dan ook dat bankje in het dorp voor. Daar zitten twee of drie oudere mannen, pruimtabak in de wang, te wachten op voorbijgangers. Die dan ook ruim bekeken worden en nagestaart. Een scene uit een oude amerikaanse western.
Annelies nog gefeliciteerd met je verjaardag (ik ben altijd spuit elf) en Pebbles gefeliciteerd met Anne.
Tot de volgende keer,

Groet.

Inge
reactie op: foto

Gaaaaaaaaf!!

Inge
reactie op: foto

Ben ik ook geweest:D

Inge
reactie op: foto

So cute!!!!!

annie
reactie op: foto

wat zijn jullie bruin!!

Diana

Jakkes, ik moet er niet aan denken zo'n spin tegen te komen. Heb hier gelukkig m'n eigen ongediertebestrijder, m'n katje Tommie eet die engerds voor me op! Balen zeg dat het geen succes was met het tomaten plukken, hopelijk lukt het ergens anders. Ben benieuwd of jullie die kleine schilpadjes nog hebben gezien, lijkt me super!
Groetjes, Diana

Niels

Een van jullie heeft een grote broer die een van jullie vantevoren gewaarschuwd heeft om vooral geen tomaten te gaan plukken... ;)

Lezeres

Volgende keer gewoon een harig beest vrijlaten he, en niet door de plee spoelen!

pa

hier in nederland hebben we nu al acht weken winter want op 10 februari is het weer gaan sneewen ,met de vooruitzicht dat het koude weer nog wel een week aan kan houden. maar liever kou dan die regenbuien bij jullie.er ligt hier 4 centimeter sneeuw op het balkon. blij dat ik weer wat gehoord heb van jullie en tot gauw . kussen aan jullie allebei paps

Arianne

Dat is nog eens wat anders dan de ballie ballies bij Schoneveld! :D hahaha!

Maar werkse iig!
xxxxx

Diana

Hoi Annelies en Patty
Toen ik in je mailtje las dat je in Australie zat, dacht ik eens even neuzen op je hyves. En via je hyves kwam ik op deze site van jullie. En gadverdamme wat ben ik jaloers!!! Heb jullie laatste reisverhalen gelezen en wat super dat jullie dit doen zeg. Het klinkt echt fantastisch en ik zie mooie foto's. Ben sinds een half jaar fan van McLeods Daughters en telkens als ik weer een afl (op dvd) heb gekeken denk ik oh, wat is het daar mooi! En jullie zijn daar gewoon. Maar fijn dat julle werk hebben gevonden, hopelijk is het vol te houden. Ik hou het maar gewoon bij m'n kleuterklasje, haha. Zal jullie reisverhalen met jaloezie gaan volgen!
Heel veel plezier en werk ze de komende weken!
Groetjes, Diana
PS. We zullen aan je denken op de Avanti-reunie!

paps

werk is soms het leukste wat er is .je mag lekker smerig worden als je maar wel door werkt.en tien dagen zijn toch zo weer voorbij,dus niet zuren maar doorgaan denk aan die tekens $$$$$$$$$$

Fieke

Heeey Annelies!

Van harte gefelicitieerd met je verjaardag! Geniet ervan!

Liefs Fieke

Sander

Van harte gefeliciteerd en nog veel plezier daarzo aan de andere kant haha.
groetjes Sander

paps

van hartelijk gefeliciteerd met je tweeentwintigse verjaardag. patty verwen haar niet te veel. leuke dag toe gewenst kusjes van harry

jacqueline sam & Fleur

Annelies

Een hele fijne verjaardag. Een gezellige dag toegewenst
groetjes van ons allemaal

Lubert en Jolanda

Annelies van harte gefeliteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van.
Groetjes en doe je de groeten aan Patty
Doei

Johan en Jannie

Hoi meisjes.
Annelies gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren toegewenst groetjes en een dikke kus.

paps

ja bij ons is het ;aweer vier weken winterweer. Maar van het weekend kwam daar ook nog eends stuifsneeuw bij met een harde wind die blies de sneeuw op wallen van wel twee meter hoog.Met een gevoels temparatuur van ongeveer -15 overdag.Blij dat ik weer iets van jullie mooie reis verslag mag lezen ben alweer benieuwd naar jullie volgende verslag. hebben jullie wel goed geinvormeerd na de tussen trip na bali over jullie VISUM dames. laat het bij jullie nog maar mooi weer blijven kunnen wij nog hopen op een elfstedentocht. GROETJES EN DIKKE KNUFFELS UIT APELDOORN

harry

dat doet maar,kan dat wel met jullie visum voor australie.nee er komt nog steeds geen elfstedentocht,teveel sneeuw in het noorden.maar de hoop blijft natuurlijk wel,misschien wel in februarie. lik van gismo en dikke pakkers voor jullievan paps

annie

Hoi meisjes
Zo`n kans om naar Bali te gaan krijg je nooit weer heerlijk genieten

Het is hier koud koud koud en het sneeuwt regelmatig straks ligt er ook nog sneeuw als Juul en Sander gaan trouwen zou leuk zijn.

kus kus kus

Larissa

Hoi Annelies en Patty,

Voor allebei natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar, klinkt heel gaaf die vuurwerkshow daar. Hier was het koud, zoals Harry al zei. De komende 2 weken blijft het koud en dan gaan ze het hier in Nederland natuurlijk al hebben over de elfstedentocht. Ik hoop snel weer nieuwe verhalen te lezen!

X Larissa

Fieke

Heeeey meiden!

Ik wens jullie ook een gezond en heeeeeeeel leuk/gezellig/lief/spannend etcetc 2010 toe! Geniet ervan!

Liefs Fiek

Inge

KLinkt amazing!!!
Leuk dat jullie in Newcastle zijn:D Heb ik zo'n 8 weken van mij leven door gebracht hahaha vond het te gek daar!Groetjes aan Benny, Natalie, Jamie, Bronwyn en drink een wijntje op me in The Brewery and View Factory:P
Cheers mates!

harry

in apeldoorn hadden we voor de eerste keer ook een vuurwerk schow.dat voor de eerste keer best mooi was.alleen de nacht was waterkoud,maar het was helder dus je kon het goed zien,van achter het raam. beste wensen voor 2010 en nog een heel mooi en lang verblijf in DOWN UNDER.

Dirk en Annie 26 dec. 2009
reactie op: verhaal Narooma

Hoi Patty en Annelies,

Het is tweede kerstdag en prachtig zonnig weer, toch ligt er nog sneeuw , dus een witte kerst (nou ja wit met veel blubber ) Leuk om jullie reisverslagen te lezen.
Wij wensen jullie een fijne tweede kerstdag toe, het eten zal wel smaken !!!!

Een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar.

Groetjes Dirk en Annie

harry

nee geen witte kerst,op dit moment regent het en zullen we ijzel krijgen dus dat is geen mooie kerst.zo leer je wel alles te eten.ik heb de post van je moeder ook gelezen leuke foto s.Mery christmas en happy NEW JEAR. LIEFS PA XXXXX

opa en oma Van Lunteren
reactie op: verhaal Narooma

Lieve Patty en Annelies,

We wensen jullie hele fijne kerstdagen, een gezellige jaarwisseling en een goed en gezond, tevens een fijn
verblijf in Australie.

Bedankt voor alle prachtige reisverhalen

opa en oma

Arianne
reactie op: verhaal Narooma

Mooi verhaal, jullie ook hele fijne kerstdagen en geniet van het warme weer met kerst, zul je nog lang aan terug denken!
xxx

lubert en Jolanda
reactie op: foto

Hallo Annelies en Patty
He,He, Eindelijk een berichtje van ons uit het besneeuwde Nederland
Wij lezen altijd met veel plezier jullie belevenis daar in Australie.

Hierbij wensen wij jullie PRETTIGE KERSTDAGEN en een GOED 2010.



Groetjes en kusjes

Lubert en Jolanda

Niels
reactie op: verhaal Narooma

Hey meisjes,

geniet maar van het weer, het wordt hier vannacht -11 en plaatselijk zelfs -15... hoezo global warming? ;)

leuk om zoveel updates te krijgen maar vergeten jullie niet om op tijd achter die computer vandaan te kruipen en te genieten daar?

anyway, have fun daar..

Niels

Annelies en Patty
reactie op: foto

Hoi Paps!

Dank je wel voor je berichtje, en we lazen op internet van de sneeuw! We hebben even wat foto's bekeken, wel heel gek om voor te stellen dat er daar nu sneeuw ligt, terwijl wij gisteren een hele warme dag hebben gehad(rond 35 graden). Wel heel mooi hoor!

Hmm lekker een fondue stel! Ja daar gaan we heerlijk van genieten als we weer terug zijn! Klinkt erg leuk.

Doe Gismo een aai en wij denken aan je!

Kusjes,

Annelies en Patty

pa
reactie op: foto

prachtige foto,s. leuk verslag.heer ligt ongeveer tien centimeter sneeuw.temparatuur van -zeven nacht tot -drie overdag. dus bruin worden zal wel niet gaan.kerstpakket is heel mooi er zit een fondue stel bij kunnen we lekker eten als jullie terug zijn. nog veel werk plezier. kusjes voor allebij paps

Gerard

Hey kanjers !

Fijn dat het goed gaat, ook leuk voor al die honden en katten natuurlijk om nu eens goed geknuffeld te worden. Doen jullie Heather de groeten ?

Is de regen al begonnen of is het heel warm ? Hier staat vanmorgen het land op zijn kop omdat er een paar centimetertjes sneeuw is gevallen. Gelijk de langste files van het jaar en veel mensen te laat op afspraak/school/werk. Maar ook prachtige dag om sneeuwballen te gooien en plezier te hebben. Het hangt er nu even om, wanneer het schaatsplezier op open water kan beginnen. Hier in de straat staat al een kunst-schaatsbaan.

Tot gauw !

Kus voor jullie en veel plezier !

annie

Hoi Meisjes

Zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin fijn hoor. Hier is het koud en sneeuwt het maar ja het is ook erg mooi maar wel vervelend als je er door moet. Alles is hier verlicht en versiert voor de kerst. moet nog een weekje werken en dan ben ik een weekje vrij

heerlijk om jullie op de fotòs te zien en wat is het daar mooi.

Kusjes Mama

Gerard

Bijna kerst, de schaatsbaan hier op straat is regelmatig overvol. Vanmorgen was het op de motor
-5 graden, brrrrr. Wel een heerlijk geluid, als je hier rond 7 uur 's morgens wakker ligt te worden hoor je de verschillende buren druk in de weer met krabbertjes op de autoruiten. Scootertjes starten promt wat moeilijker en de hond uitlaten kan niet meer zonder een duidelijke damp uit je mond te blazen. Het lijkt net alsof je rookt, haha.

Gelukkig hebben jullie daar allemaal geen last van, bij jullie is het heerlijk warm en de stranden wit.

Maar hoe wit, hoe warm en hoe goed ???

vertel vertel ...

Groet en kus Gerard

Arianne

Wanneer komt er weer een nieuw verhaal??

En al zin in kerstmis? Raar he dat het zo warm is dan.. waar & hoe gaan jullie het vieren (als je het al weet :P)???
xxx

Gerard

hee daar, te lang te stil.
Waar zitten jullie en wat doen jullie ??
Zitten jullie al in het kennel tussen de honden en katten of ergens anders ?

Groet en kus

Gerard

Haha ik had op Google maps pebbly beach al gezien en wou je er op wijzen, maar dat was niet nodig !
Jullie kunnen aan de overkant van de zee Nieuw Zeeland zeker niet zien. Wel grappige plaatsnamen bij jullie in de buurt, zoals Lilli Pilli en pebble beach. Wat een hoop bos ook, op de satelietbeelden zijn bijna alleen maar bomen te zien. En zijn sommige van die stranden echt zo wit ???? Mijn beeldscherm is bijna verblindend wit, dat zal in combinatie met dat turquaise zeewater wel een prachtig gezicht zijn, of niet ?
Heel veel plezier en we blijven jullie volgen.

kus en groeten !

harry [PAPS]

don under lijken mijn heel sociale mensen tezijn. de dieren wereld is in elk land weer anders denk wel aan de rode mier die kan bijten.de omgeving is daar heel mooi dat kan ik uitmaken uit je verhalen.patty moet haar broodje maar in de auto op eten.hiergaat alles goed gismo kan heel leuk miauwen. kus en een poot van het koude nederland?????

Larissa

He viespeuken

Leuke verhalen:) Zo te horen hebben jullie het nog steeds goed naar het zin. Erg goed om te horen. Ben benieuwd naar de volgende verhalen

xx

bastiaan

bij ons gaat ook alles goed koud en nat maar fijn dat het bij jullie ook aardig wil vlotten groeten

paps

hier gaat alles goed.Ik zal jullie er aan herrinneren dat je maar een keer mag douche in de drie dagen.Leuk verslag nou naar de huppelbeestjes toe. kus je vader

annie
reactie op: foto

Het lijkt wel een wild west dorpje

annie
reactie op: foto

Mooi Mooi Mooi

annie
reactie op: foto

Ja Ja aan de was ontkom je echt niet maar met dat mooie weer is het zo droog en wat handig een auto waar je veel aan op kunt hangen

kus kus kus Mama

harry

nee het weer is bagger slecht negen graden en regen. nee die man trekt al veel te lang aow.leuk reisverslag nu nog de foto van de om geving.tour nog lekker lang door maar ook werken hoor

Inge

Hi girls!
Verrassing!Ik ga weer terug naar Down Under!In mn dromen dan..wil egt weer terug, vooral nu ik al jullie verhalen lees!
Geniet van alles en hopelijk vinden jullie werk!
See ya mates!
Liefs

Gerard (enzo)

Wat een prachtig land lijkt het me als ik jullie verhalen zo lees. Jammer dat het zo ver weg is.
Verstandig dat je niet zomaar overal in stapt. Slapen in een zeecontainer kan op de Maasvlakte ook, daarvoor hoef je niet naar Australie.
Behoorlijke afstanden zijn dat, 650km voor een baantje, voordeel is wel dat het 650 prachtige kilometers zijn. Ik hoop dat jullie snel leuk werk vinden.
Hier was op het journaal iets over noodweer in het zuiden van Australie maar daarover lees ik niets bij jullie (behalve dan het uitvallen van het stroom). Gelukkig geen noodweer dus.

Heel veel plezier en prachtige avonturen gewenst !

xxx

Arianne
reactie op: foto

Wat een uitzicht zeg, ongelofelijk!

Mark (Windesheim)
reactie op: foto

Dag dames,

Mooi gephotoshopt!;)

Nou, zo te zien hebben jullie het geweldig naar je zin!
Geniet ervan!

Liefs!

harry

leuk die reis verslag.en hele mooie foto s.geniet verder met zijn tweeen

Marco & Anouk

Hallo Patty & Annelies,
Wat een geweldige verhalen al! Leuke nieuwe vriendin die Lucy ;), mooie foto's en avonturen. Blijf genieten en succes met de zoektocht naar werk.
Groeten uit Groningen.

annie

Hoiiiii
Wat een schitterende verhalen en wat een belevenissen Ja Ja de mac zal lekker geweest zijn. Fijn dat jullie ondervinden dat de mensen zo behulpzaam zijn. Verheug me op jullie volgende verslag. kus kus kus Mama

harry

Hier gaat alles goed.Na de vele regenbuien en wind flagen.De supermarkt is nog goedkoper dan de lidel of aldi.Heb je nog last van de bosbranden. de groetjes van gismo en paps. ook aan patty

Gerard (enzo)

Fijn dat het bij jullie zo'n mooi weer is. Maar zijn het daar nou van die aanstellers als ze een klein beetje donkere wolken voor een "big storm" aanzien ? Of zat de Australische Piet Paulusma er gewoon een keertje naast.
Wel leuk dat jullie nu een echte haaibaai gezien hebben. Zou die Aziatische meneer gezakt zijn voor zijn examen toeristische informatie ? "gaan jullie daar maar gewoon zwemmen hoor".
Heb je bij die Woolworth wel sneeuwwitje-poppetjes erbij gekregen of moet ik daarvoor nog wel steeds naar de AH ? (ik heb dopey nog niet ;-)
Fijn dat jullie nu alle administratieve zaken geregeld hebben, had ik allemaal nooit bij stilgestaan: SOFI, bankrekening, GSM-nummer, postadres wel een heel gedoe. Maar ja, jullie zijn nu ook wel een soort semi-aussies.
Wat moeten jullie nou precies doen om die bosbranden voor te bereiden ?

Heel veel plezier, geniet ervan ! We blijven jullie volgen.

Larissa
reactie op: foto

Die kerstbomen dat zier er met dat weer inderdaad wel heel bizar uit ja. Ongelooflijk dat ze daar met 30 graden kerst vieren haha. Foto's zien er trouwens gaaf uit:)

xx

harry
reactie op: foto

heel mooooooooooooi

harry

Ik ben blij dat het daar goed weer is.Bij ons regen en een graad of 10.Mooie auto maar kun je die ook weer makkelijk verkopen.Mooie foto s maar ik zal me zelf wat meer in het midden zetten.Als je nog ruimte er bij moet hebben hoor ik dat wel. groeten uit apeldoorn

Arianne

Gelukkig geen haaien gezien :P hebben ze bij dat andere strand (waar jullie hebben gezwommen) netten tegen de haaien?
Mooie grote auto ook! Ik kijk uit naar jullie volgende avontuur!
xxx

Sander
reactie op: foto

Nou nou dat is een beste auto ziet er wel goed uit.
Als jullie straks terug komen vinden jullie de auto hierzo maar klein volgens mij!
doe wel voorzichting met de papieren is lastig nieuwe te krijgen.
groetejs Sander.

bastiaan

wat is wwoofen dan fijn om te horen dat het lekker weer is daar hier is het nattig en fris groeten uut twelle

Annelies&Patty

Foto's van de auto komen eraan!! Gister ons eerste ritje naar Bondi Beach gedaan, echt een mooi strand met kliffen etc. ! Rijden ging goed, al is het wel heel apart alles andersom te hebben... Het is trouwens een Holden Commodore Executive uit 1994, kunnen jullie alvast googlen ;)

Wij gaan vandaag naar een nationaal park, met Lucy, we zullen snel weer wat posten (maar internet werkt helaas zelden mee hier).

Liefs!

(En die pindakaas smaakte erggggg goed hoor, vooral met de vingers... :D )

bastiaan en delano

hehe vies peuken mag delano met jullie mee eten met de vingers haha en sander heeft gelijk wanneer krijgen we lucy te zien groeten ut twelle

sander

hey waar zijn de foto's van de auto dan ??????
Maar goed om te horen dat alles daar goed gaat groetjes sander:)

Larissa

Goed om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben. En fijn dat meerendeel van de dingen daar nu ook geregeld zijn. Nu hopen dat jullie een beetje werk kunnen vinden, maar dat zal vast wel helemaal goed komen. Ik kijk uit naar de volgende avontuurlijk verhalen!

Liefs

annie

HaHaHa weglopen voor een possum echt iets voor jullie mooi dat jullie nu een auto hebben tja en met het eten al doende leert menword er wel gezegd.
Hier is alles goed
kus Mama

Niels
reactie op: foto

Hey Lieverds,

Veel plezier down under! Ik heb heb nog ongeveer twee weken te gaan en dan ga ik weer naar huis. Ik zal dan wel even kijken of ik ook wat foto's ergens online kan zetten.

Niels

annie

HOI HOI HOI
Ben helemaal jaloers op het mooie weer daar En leuke foto`s En wat een goed reisverhaal helemaal te gek werk zullen jullie wel gauw vinden en een auto is ook zo geregeld. Het is net alsof ik daar ook een beetje ben.

Kusjes Mama

Arianne & Ceryl

Hee!

Wat een verhaal weer, echt leuk om te lezen! Gelukkig is de reis goed verlopen, ondanks de vertragingen.

Ongelofelijk ook dat jullie gewoon aan de andere kant van de wereld zijn en dat je 1 LITER zonnebrandcrème nodig bent hahaha. En maak ook een foto van die gigantische vleermuizen, ik ben erg benieuwd!

Met mij gaat het prima, druk aan het werk haha. Ik ben afgelopen weekend nog naar een Metal/Punk concert geweest in Amsterdam.. was wel grappig om iedereen te zien stagediven/crowdsurfen enzo, maar de muziek is toch niet echt mijn ding. Is dus de eerste tijd niet voor herhaling vatbaar!

Gaan jullie nu meteen op zoek naar een baan voor de eerste tijd in Sydney? En is er veel te vinden? Ook al veel andere backpackers gesproken? Lijkt me gaaf om met allemaal mensen uit verschillende landen te spreken en wat zij allemaal al hebben gedaan.

Nou heel veel plezier en veel foto’s maken! We kijken uit naar jullie volgende blog met alle belevenissen!

Liefs Arianne & Ceryl!

bastiaan marieke en delano

hier een berichtje uut het altijd goed gezellige nederland(twello).fijn om te horen dat jullie allebei veilig zijn overgekomen en een klein beetje heb kunnen uitrusten. de stad hebben jullie al aardig verkent en dat is ook makkelijk.nou hopen dat jullie gauw werk kunnen vinden. als jullie nog van die grote road trains (hele grote lange vrachtwagens) zien neem maar een paar mooie foto voor mij jullie krijgen de groeten van delano hij is al druk aan het spelen met jullie speelgoed leuk al die geluidjes haha groeten van ons en geniet er maar goed van groeten bastiaan en marieke