Korte update!
Hoi iedereen!
Hier is het zonnetje eindelijk weer begonnen met schijnen, wil het in Nederland ook een beetje lukken met mooi weer? Nog maar twee daagjes en dan is het al pakjesavond! Heel gek idee. Op de radio hier horen wij al wel heel veel kerstreclames, maar in de kerstsferen komen wij echt niet!
Eergisteren zijn wij hier in Kiama aangekomen. Dit ligt aan de oostkust, direct aan de oceaan! In Kiama hebben we even wat sightseeing gedaan, zo is hier bijvoorbeel het Blowhole. Dit is een door erosie gevormde spleet in de rotsen naast de zee. Wanneer de zee dan wild golvend het water er doorheen spuwt, kan het zeewater tot wel 60 meter recht omhoog gespoten worden. Erg apart om te zien, vooral omdat het gepaard gaat met een bulderend geluid!
Aan het eind van de dag gingen we op zoek naar de camping, die we wonderbaarlijk vrijwel direct vonden. Het ligt bijna aan de zee, bij Seven Mile Beach, en is een prima camping maar met alleen een wc als faciliteit. We hebben nog even flink uitgewaaid op het strand, want met uitzondering van vandaag was het de afgelopen week echt koud! We hebben de winterjassen vrijwel nonstop aangehad!

Enja.. dan heb je bijna -schrik niet- vijf dagen niet gedouched. We hebben bibberend van de kou maar een washandje gepakt. Denken dat je onder een warme douche staat helpt niet, haha! Maar we voelde ons wel weer iets schoner!


We hebben vandaag twee wandelroutes gedaan in het Minnamurra Rainforest. Best zware wandelingen, maar dwars door het regenwoud! Echt heel mooi om te zien. Gigantische bomen , helemaal begroeid met lianen en een waterval met een klein idylisch meer. Echt iets dat we niet hadden willen missen! Foto's komen snel!
Nu gaan we even een paar Wwoof-families mailen, hopelijk kunnen we iemands familie binnenkort versterken. Gratis onderdak en eten is natuurlijk nooit verkeerd en er zitten er hele interessante families bij! Daarna zullen we iets verder naar het Zuiden gaan rijden, waarschijnlijk om te overnachten op Phebbly Beach, waar volgens de Lonely Planet wilde kangaroes over het strand hupsen. We zijn heel benieuwd!
Veel liefs! En voor sommigen alvast een hele fijne en gezellige sinterklaasavond!!
xx Annelies & Patty
Reacties
Reacties
hier gaat alles goed.Ik zal jullie er aan herrinneren dat je maar een keer mag douche in de drie dagen.Leuk verslag nou naar de huppelbeestjes toe. kus je vader
bij ons gaat ook alles goed koud en nat maar fijn dat het bij jullie ook aardig wil vlotten groeten
He viespeuken
Leuke verhalen:) Zo te horen hebben jullie het nog steeds goed naar het zin. Erg goed om te horen. Ben benieuwd naar de volgende verhalen
xx
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}