Patty-Anne.reismee.nl

Profiel

Namen Patty en Annelies

Datum vertrek: zaterdag 14 november 2009
Datum terugkomst: zaterdag 24 juli 2010

Momenteel in: Nederland 🇳🇱

Over ons/onze reis

Hoi daar allemaal!

Nou even voorstellen dan maar? Wij zijn Patty en Annelies en wij hebben besloten om voor 8 maanden te gaan backpacken door Australie!

We willen beginnen in Sydney, waar we eerst zo'n 6 a 7 weken zullen blijven. Eerste week natuurlijk even bijkomen en alles regelen(ja het is een regelwerk hoor!) en dan al meteen een paar weken werken! Met kerst/nieuwjaar of begin januari willen we naar Melbourne gaan. Dan via The Great Ocean Road naar Adelaide - Alice Springs - Darwin - Eventueel Cairns(ligt eraan hoeveel tijd we over houden) - Brisbane - en dan weer terug naar Sydney om rond 24 juli helaas weer richting Nederland terug te vliegen.

Nou dat zijn grofweg onze plannen, tuurlijk zullen we daar ook maar moeten zien hoe alles loopt! Via deze blog willen we jullie daar ver weg in NL graag op de hoogte houden van onze reisverhalen Wink Ook zullen we hier een aantal foto's plaatsen!

Groetjes,

Patty en Annelies