Patty-Anne.reismee.nl

Ons laatste verhaal..

Hoi daar allemaal,

Tja dan is toch echt ons laatste verhaal aangebroken! Met nog maar 3 dagen Sydney te gaan is het einde nu wel echt heel dichtbij gekomen. Ergens voelt het een eeuwigheid geleden toen we op Schiphol stonden om afscheid te nemen, maar aan de andere kant voelt het alsof het gisteren was. Afscheid van Australie nemen valt ons zwaar, maar we zien er ook erg naar huis om iedereen weer te zien.

Goed nieuws is dat we de auto verkocht hebben! Het viel nog erg zwaar om dit te doen, want de straten stonden vol met backpackers die hun auto wouden verkopen en er waren nauwelijks backpackers op de straat die een auto wilden hebben! Maar na 2 uurtjes staan vonden we een Duits vriendenstel die graag een auto wouden kopen! Wat een geluk!! Vandaag alles geregeld en Lucy is officieel niet meer onze auto

Frown
, maar ze zouden goed voor haar zorgen beloofden ze.

Nu rest ons alleen nog maar genieten van de laatste dagen hier en nog eens goed kijken naar het centrum/Opera House/de brug en de Skyline(die we vanaf het dak van onze hostel kunnen zien, en ook vanaf onze hostelkamer!! ghaha). Want daar hebben we flink geluk mee! Het goedkoopste hostel hadden we geboekt(prive kamer), het hostel had geen goede recensies. Toen we aankwamen kregen we een kamer op de 4e verdieping, maar het warme water bleek het niet te doen! Helaas hadden ze alleen nog maar een kamer op de 7e verdieping over, met een kingsize bed, eigen tv en dus uitzicht over een deel van de stad! Geweldiggg!!!! Die hebben we dus met beide armen aangenomen, en we hoefden niets extra's te betalen(ghaha)!

Maar zaterdagmiddag is het dus voor ons zover.. dan zullen we met een gemengd gevoel het vliegtuig in moeten stappen. Voor de nieuwschierigen.. hier is ons vluchtschema!

We vertrekken 17.00 vanaf Sydney(09.00 's ochtends in Nederland) naar Bangkok(Thailand). Daar stoppen we na ongeveer 7 uur vliegen voor een technische stop van 1.5 uur. Daarna vertrekken we weer naar Heathrow(Londen), daar komen we aan om 07.00 aan(dat is 08.00 's ochtends in Nederland) Daar wachten we zo'n 6 uur tot de laatste kilometers worden overbrugd met een korte vlucht naar Amsterdam, waar we naar verwachten om 15.30(plaatselijke tijd) aankomen!! Ons vluchtnummer is; BA 73 11 tot Heathrow, van Heathrow naar Amsterdam is BA 438

Hopenlijk kunnen we onderweg Juliette(Anne's zus) op de hoogte houden en anders is teletekst een hele uitvinden!

Het is weer een hele reis wie we voor de boeg hebben, we hopen erop dat alles net zo soepel gaat als op de heenweg en .... dan zien we jullie gauw!!

Tot snel! Liefs,

Patty en Annelies

Reacties

Reacties

pa

is het nauw nog geen zondag avond.Geniet van de laatste uren.Tot zondag kus voor jullie allebei xxxxxxxxxxxxx.paps

Arianne

Nog paar daagjes en dan staan jullie weer op NL bodem!

Iig sterkte met de reis!

Tot snel!
xx

sander

geniet nog even goed van dat mooie land :)

Inge

He chicks!
Have a good trip!Lekker veel films kijken, spelletjes spelen en het jezelf makkelijk maken..ik ga jullie snel zien!!
x Inge

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!