Derde en vierde week
Reacties
Reacties
prachtige foto,s. leuk verslag.heer ligt ongeveer tien centimeter sneeuw.temparatuur van -zeven nacht tot -drie overdag. dus bruin worden zal wel niet gaan.kerstpakket is heel mooi er zit een fondue stel bij kunnen we lekker eten als jullie terug zijn. nog veel werk plezier. kusjes voor allebij paps
Hoi Paps!
Dank je wel voor je berichtje, en we lazen op internet van de sneeuw! We hebben even wat foto's bekeken, wel heel gek om voor te stellen dat er daar nu sneeuw ligt, terwijl wij gisteren een hele warme dag hebben gehad(rond 35 graden). Wel heel mooi hoor!
Hmm lekker een fondue stel! Ja daar gaan we heerlijk van genieten als we weer terug zijn! Klinkt erg leuk.
Doe Gismo een aai en wij denken aan je!
Kusjes,
Annelies en Patty
Hallo Annelies en Patty
He,He, Eindelijk een berichtje van ons uit het besneeuwde Nederland
Wij lezen altijd met veel plezier jullie belevenis daar in Australie.
Hierbij wensen wij jullie PRETTIGE KERSTDAGEN en een GOED 2010.
Groetjes en kusjes
Lubert en Jolanda
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}