Patty-Anne.reismee.nl

Wij gaan Australie verlaten..

Hoi daar allemaal..!

Ja jullie lezen het goed....Wij gaan Australie verlaten.

Op 10 maart 2010 zullen we vanaf Darwin vertrekken van dit prachtige continent naar..... Bali(Indonesie)!

Laughing
Om vervolgens op 19 maart 2010 weer terug te vliegen naar Darwin om onze reis voort te zetten
Tongue out

We zijn op dit idee gekomen door Jeremy! Hij ging regelmatig naar Thailand toe, om bijvoorbeeld naar de tandarts te gaan die daar erg goedkoop is. Hij vertelde hoe goedkoop de vliegtickets soms zijn en hoe goedkoop het leven daar is. Ten eerste hebben we geprobeerd om ons vliegticket te veranderen.. maar dat kon helaas niet! Maar we waren inmiddels al zo enthousiast over het idee dat we besloten om naar andere mogelijkheden te kijken. Toen stuitten we op de aanbieding van het vliegticket van Darwin naar Bali en konden we geen nee meer zeggen! Even goed met elkaar overlegd of het wel kon qua financien... en toen besloten we er gewoon voor te gaan! Inmiddels hebben we een boek aangeschaft over Bali en zijn we bezig met het zoeken naar een goedkoop hostel om in te slapen...! We willen daar 1,5 week verblijven om er een scooter of een auto te huren en daarmee het eiland te ontdekken. We hebben er zin in!

Leuk om te weten is de currency... 1 euro is ongeveer 14.000 Rupiah's! Volgens mij gaan wij ons daar heel rijk voelen!

Inmiddels zijn we in Taree! We zijn twee dagen in New Castle gebleven om daar wat dingen te bezichtigen, zoals de Blackbutt Reserve! Dit is een gratis natuurpark waarin je de Australische dieren kon bezichtigen! Hier hebben wij onze eerste Koala's en Wombats gespot! Je kon echt heel dichtbij komen en wat een schattige diertjes!!! Ook waren er kangaroo's, emu's en veel vogels. Echt een heel erg mooi park. Gisteren zijn we vertrokken vanuit New Castle naar het noorden.. op naar Brisbane. Volgens de verkeersborden was het nog 700 kilometer haha! Vannacht overnacht bij een Rest Area langs de snelweg. Geen enge ideeen krijgen hoor! De rest area's in Australie zijn overwegend veilig

Wink
en veel mensen maken er gebruik van om er te overnachten! Onze buren waren bijvoorbeeld twee truckers die hun gigantiche vrachtwagens naast onze Lucy hadden geparkeerd... haha!

Voor vandaag is ons doel Port Macquarie. We hebben gelezen dat er daar een Koala Hospital is welke we graag willen bezoeken!

We hebben ook wat foto's geupload! Geniet ervan, want dat was alweer een tijdje geleden! Tevens staan er ook nieuwe foto's op de hyves van Patty!

Veel plezier/succes in de vrieskou in Nederland! Het zou toch niet waar zijn, dat nu wij weg zijn dat er een Elfstedentocht komt....

Liefs,

Patty en Annelies

Reacties

Reacties

annie

Hoi meisjes
Zo`n kans om naar Bali te gaan krijg je nooit weer heerlijk genieten

Het is hier koud koud koud en het sneeuwt regelmatig straks ligt er ook nog sneeuw als Juul en Sander gaan trouwen zou leuk zijn.

kus kus kus

harry

dat doet maar,kan dat wel met jullie visum voor australie.nee er komt nog steeds geen elfstedentocht,teveel sneeuw in het noorden.maar de hoop blijft natuurlijk wel,misschien wel in februarie. lik van gismo en dikke pakkers voor jullievan paps

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!