Patty-Anne.reismee.nl

Eerste dagen Sydney

Wel gek hoor.. loop je door de straten met de korte broek en zonnebril op, zie je kerstbomen en hoor je kerstdeuntjes uit winkels... :P (zie de kerstbomen op het dakje)

Reacties

Reacties

Larissa

Die kerstbomen dat zier er met dat weer inderdaad wel heel bizar uit ja. Ongelooflijk dat ze daar met 30 graden kerst vieren haha. Foto's zien er trouwens gaaf uit:)

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!