Wel gek hoor.. loop je door de straten met de korte broek en zonnebril op, zie je kerstbomen en hoor je kerstdeuntjes uit winkels... :P (zie de kerstbomen op het dakje)
Reacties
Reacties
23 nov. 2009, 21:06
Die kerstbomen dat zier er met dat weer inderdaad wel heel bizar uit ja. Ongelooflijk dat ze daar met 30 graden kerst vieren haha. Foto's zien er trouwens gaaf uit:)
xx
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!