Patty-Anne.reismee.nl

Even snel !

Hoi iedereen!

Eigenlijk wouden wij vandaag een mooi lang verhaal voor jullie schrijven, vooral omdat het alweer zo lang geleden is en wij natuurlijk weer heel wat te vertellen hebben. Helaas hebben wij bij onze Wwoof familie niet veel internet(met een limiet) en kunnen daar alleen op internet om onze emails te checken. Nu waren wij vandaag naar de bieb, maar daar is het zo ontzettend druk, waardoor wij niet al te veel tijd krijgen om te internetten. Dus wij willen proberen om deze week nog een keer terug te komen om dan een reisverhaal te maken! We hebben inmiddels wel weer wat foto's op internet kunnen zetten, en ook op de hyves van Annelies staan wat foto's! Geniet ervan!

Met ons gaat dus alles heel goed, we zijn nu bij de Wwoof familie. We krijgen heerlijk eten, we lunchen zelfs met sandwiches! Het werk in de kennels is erg leuk om te doen, heerlijk spelen met de honden en knuffelen met de katten. Savonds krijgen we heerlijk eten en ook genoeg prive tijd om samen te peddelen in de kano's! Prachtige rustige omgeving(6 km van Narooma), s avonds hoor je allerlei dieren geluiden, en er zijn hier veel Wallabie's!(kleine variant van Kangaroo). Het weer is heerlijk genieten, al voorspellen ze nu wel 'echte' regen waar de Australiers allemaal op aan het wachten zijn. Want het is deze zomer blijkbaar de droogste sinds 30 jaar! Hierdoor moeten we erg zuinig zijn op het water, wat de Wwoof familie krijgt van het regenwater! Het leert ons erg veel over milieu bewust denken en handelen. Tijdens het avondeten kletsen we gezellig over de cultuur, politiek, geschiedenis et cetera van Australie en van Nederland... heel erg interessant! In ieder geval bevalt het ons echt super! We weten nog niet tot hoe lang we mogen blijven, maar we hopen dat we tot na het weekend mogen blijven. Na kerst hebben we hopenlijk een baan gevonden, we hebben al een kennismaking gehad met ' de baas' en kunnen komen te werken in een fruit/groente winkel en op de vrachtwagen die langs kampeerparken rijd om daar fruit te verkopen. Maar het is nog niet zeker, dat horen we deze week! Accomodatie en eten zit er dan bij in en we verdienen ook nog eens geld... dus we hopen dat het lukt!

Nou dat was even een snelle update, we gaan er snel vandoor! We hopen dat jullie genieten van de foto's! Oja, we hebben er trouwens nog een australisch nummer bij, omdat het eerste nummer niet ideaal werkt(bereikbaarheid, kosten telefoongesprekken enzo) dus bij deze;

(061) 4510 328 03

Tot snel!

Liefs,

Patty en Annelies

Reacties

Reacties

annie

Hoi Meisjes

Zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin fijn hoor. Hier is het koud en sneeuwt het maar ja het is ook erg mooi maar wel vervelend als je er door moet. Alles is hier verlicht en versiert voor de kerst. moet nog een weekje werken en dan ben ik een weekje vrij

heerlijk om jullie op de fotòs te zien en wat is het daar mooi.

Kusjes Mama

Gerard

Hey kanjers !

Fijn dat het goed gaat, ook leuk voor al die honden en katten natuurlijk om nu eens goed geknuffeld te worden. Doen jullie Heather de groeten ?

Is de regen al begonnen of is het heel warm ? Hier staat vanmorgen het land op zijn kop omdat er een paar centimetertjes sneeuw is gevallen. Gelijk de langste files van het jaar en veel mensen te laat op afspraak/school/werk. Maar ook prachtige dag om sneeuwballen te gooien en plezier te hebben. Het hangt er nu even om, wanneer het schaatsplezier op open water kan beginnen. Hier in de straat staat al een kunst-schaatsbaan.

Tot gauw !

Kus voor jullie en veel plezier !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!