Merry Christmas!
Ho ho ho! Merry Christmas! Oftewel fijne kerstdagen allemaal!
En... hebben jullie een witte kerst???
Bij ons valt helaas het weer wat tegen, het regent namelijk! Maar het is wel warm genoeg om in een korte broek en t shirt rond te lopen haha! Gister hebben we kerstavond met Heather en Jeremy gevierd, met een lekkere maaltijd met een voorafje met .... oesters! Vers uit het meer uit de achtertuin! Als toetje hadden we een heerlijk, door Heather gebakken, kerststol met ijs! Jammie! Dat belooft wat voor de komende twee kerstmalen! We zagen al een ham van 5,5 kilo liggen en een hele kip... en ontelbare eigen gebakken koekjes!
Zoals jullie dus lezen vieren we kerst bij Heather en Jeremy. Ze hebben ons dit aangeboden en wij konden natuurlijk geen nee zeggen! Wij mochten de kerstboom versieren en gisteravond is hun jongste zoon aangekomen en vanmiddag zal hun oudste zoon met zijn vrouw en kindje ook komen om een traditioneel kerstfeest te vieren!
Na kerst zullen we langzamerhand naar Sydney toe rijden(zo'n 350 kilometer) om daar Nieuwjaar te vieren! Het werk wat we eventueel zouden hebben gaat helaas niet door, dus na Nieuwjaar zullen we richting het noorden(Queensland) reizen, om ons rondje andersom dan gepland te reizen! Dus Gold Coast... here we come!
Ook hebben we wat nieuwe foto's geplaatst! Waarvan een met ons en Santa! Haha! We hebben eindelijk de echte kerstman ontmoet bij Carols bij Candlelight in Narooma. Dit is een groot dorpsfeest waarbij mensen samen komen om kerstliederen te zingen en daarbij een kaarsje aan steken. Het was echt heel gezellig en we kwamen zelfs in de kerstsferen!
Toevoeging: helaas is internet hier niet heel goed en krijgen we de foto's niet op de reiswebsite! Daarom hebben we een aantal foto's op de Hyves van Annelies geplaatst! We zullen de foto's zo snel mogelijk op deze website proberen te zetten!
Geniet ervan en voor iedereen hele fijne feestdagen toegewenst!
Liefs,
Patty en Annelies
Reacties
Reacties
nee geen witte kerst,op dit moment regent het en zullen we ijzel krijgen dus dat is geen mooie kerst.zo leer je wel alles te eten.ik heb de post van je moeder ook gelezen leuke foto s.Mery christmas en happy NEW JEAR. LIEFS PA XXXXX
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}