Slavekamp, Kilkivan en Cracow
26 feb. 2010
🇦🇺
De weg naar Cracow. Rechts op de foto is te zien dat de brug is ingestort. Normaal is het 'stroompje' droog, maar omdat het wat geregent had de laatste dagen was er een kleine rivier ontstaan! Maar onze Lucy heeft het allemaal gered!
Reacties
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!