Welkom allemaal!
Hoi daar allemaal!
Nou even voorstellen dan maar? Wij zijn Patty en Annelies en wij hebben besloten om voor 8 maanden te gaan backpacken door Australie!
We willen beginnen in Sydney, waar we eerst zo'n 6 a 7 weken zullen blijven. We vertrekken op14 november vanuit NL, waar we 15 november zullen aankomen. Eerste week natuurlijk even bijkomen en alles regelen(ja het is een regelwerk hoor!) en dan al meteen een paar weken werken! Met kerst/nieuwjaar of begin januari willen we naar Melbourne gaan. Dan via The Great Ocean Road naar Adelaide - Alice Springs - Darwin - Eventueel Cairns(ligt eraan hoeveel tijd we over houden) - Brisbane - en dan weer terug naar Sydney om 24 juli helaas weer richting Nederland terug te vliegen.
Nou dat zijn grofweg onze plannen, tuurlijk zullen we daar ook maar moeten zien hoe alles loopt! Via deze blog willen we jullie daar ver weg in NL graag op de hoogte houden van onze reisverhalen

Groetjes,
Patty en Annelies
Reacties
Reacties
hallo leuk dat jullie dit bij houden we zullen het in de gaten houden veel plezier alvast
Nu nog even doorbijten voor alle voorbereidingen en dan GAAN!!! En vooral veel genieten, zien en ervaren. Als jullie nog willen ruilen...
Hallo
Ben je al aan het inpakken
en wij vinden het wel leuk dat jullie het bijhouden
zo kunnen we ook zien en kijken wat jullie allemaal gaan beleven, geniet er maar lekker van, jullie zijn nog lekker jong.
Dank jullie wel voor jullie reacties! Lubert en Jolanda, nee we zijn nog niet aan het inpakken! Dat is zelfs voor ons een beetje vroeg haha, wel hebben we de inpaklijst al bijna klaar!
Groetjes!
Hoi meiden
Wij vinden het heel erg leuk dat jullie dit doen en we verheugen ons op de eerste berichten.
Geniet ervan.(vergeet niet mijn schelpen)
kus
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}