Patty-Anne.reismee.nl

Nog 4 weken!

Hallo allemaal!

Daar zijn we weer! Want het moment daar begint nu toch wel erg dichtbij te komen. Nog 4 weken en dan hebben we onze eerste nacht in Sydney al doorgebracht! Wauw! Dit weekend waren we al op Schiphol om de moeder van Patty weg te brengen en ja hoor.. we stonden naast een meisje die net afscheid nam van haar familie omdat ze ging backpacken naar Australie! Nu komen de kriebels bij ons ook wel een beetje naar boven hoor! Inmiddels is het ticket geboekt, visum is binnen.. eerste hostel voor 1 week is geboekt! Natuurlijk moeten er nog een aantal dingen gedaan worden. 1 november is ons afscheidsfeestje waarbij wij ons gelukkig alleen maar zorgen hoeven te maken over de versieringen en een goed humeur! Ook de reisverzekering moet nog.. maar we weten eigenlijk al zeker dag we voor de Special ISIS verzekering gaan kiezen. Hiervoor houden we de basisverzekering in NL niet aan.. en gaan we ons dus ook uitschrijven in de Gemeentelijke Basisadministratie, waardoor we ook voor 8,5 maanden officieel geen inwoners meer zijn van NL

Laughing
. Klinkt allemaal erg gek, maar is heel gebruikelijk bij lange reizen! Ook moet er nog 1 backpack gekocht worden! We hebben toch maar besloten om met backpacks te gaan reizen ivm handigheid. Gelukkig bood Sander zijn backpack aan, waardoor we weer wat geld uitsparen
Cool
We hebben al een mooie backpack gezien, die we in de komende week zullen gaan aanschaffen! En dan maar eens proef inpakken. Onze inpaklijst hebben we al klaar en bijna compleet.. daar schrik je toch wel van hoor! Het zijn bijna 2 a4'tjes vol! En dat moet allemaal in zo'n kleine tas gestopt worden! Maar oefenen baart kunst
Laughing

Ondertussen proberen we alle dingen af te handelen waarbij we eerst dachten ' van dat komt wel' , zoals afspreken met bepaalde mensen! Erg gezellig allemaal, maar wel een heel gek gevoel dat je ze daarna zo lang niet meer zal zien. Dat is best wel dubbel. Je hebt er ontzettend veel zin in, om dat prachtige land te ontdekken. Maar ondertussen zul je het thuisfront zeker gaan missen! Maar wat een kans is dit voor ons.. wat zullen wij wel allemaal meemaken! We gaan proberen om elke dag een soort dagboekje bij te houden en die zo af en toe op internet te posten!

Wij hebben er zin in!!!!

Kus,

Patty en Annelies

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!