Afscheidsparty!!
Hoi Iedereen!!
Na weken van plannen, inkopen doen, overleggen en inventariseren was het dan eindelijk zover: Onze afscheidsparty!! Een aantal weken geleden hebben we onder dwang de regie van ons feestje uithanden moeten geven aan Harry&Juliette en op zondag 1 nov zou blijken of we daar goed aan hadden gedaan!
Maar het feestje pakte echt goed uit! Gezellig bij kunnen kletsen met iedereen, zonder ons druk te hoeven maken of de hamburgers al gaar waren of wie wel en niet dorstig was.. Eten was er in overvloed en gelukkig had iedereen onthouden zelf wat drinken mee te nemen!

Iedereenheel erg bedankt voor alle foto's, kaarten en gezelligheid! Wij hebben echt een superdag gehad en wehopen jullie ook!
Harry, Juliette, Sander, Bastiaan en Marieke: Bedankt voor de goede verzorging! Wijzelf hadden het niet zo kunnen organiseren, we waren allang ten onder gegaan door alle stress, haha! Dus bedankt dat jullie het wilden overnemen en het zo leuk en gezellig gemaakt hebben!!
Zal het volgende berichtje vanuit Australie zijn?? Wordt wel erg spannend nu hoor!! :D De Backpacks zijn al proefingepakt en de laatste spulletjes ingeslagen.... nu is het aftellen begonnen!! :D
We houden contact! :D tot volgend jaar!
Liefs, Annelies & Patty
Reacties
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}