Patty-Anne.reismee.nl

Telefoonnummer

Hoi Allemaal!

De laatste voorbereidingen zijn nu echt in gang gezet, de backpacks staan al bijna klaar! Gelukkig konden we voor ons vertrek nog even bij kletsen met Inge! Zij is net 4,5 maand in Australie geweest en heeft ons heel veel verhalen, tips en do's&dont's gegeven! Waaronder ook een Wwoof boek(Willing Workers On Organic Farms) waar we nu al tussen leuke adresjes kunnen zoeken voor een verblijfsplaats! Maar ook een Australische simkaart! We zijn nu dus al in het bezit van een australisch nummer waar we straks, als we aankomen in Australie, bereikbaar op zijn. Dus pak pen&papier of je mobiel en noteer; +61 431 64 36 18 . Hou er wel rekening mee dat het niet al te goedkoop is en meer voor nood is bedoeld. Voor ons is het vooral handig om in contact te komen met potentiele werkgevers en slaapadresjes!

Vrijdagnacht is het dan zover. Om 3.00 zullen we met vermoeide oogjes en papbenen vertrekken richting Schiphol. Om 7.25 gaan we dan eindelijk de lucht in, naar Heathrow onze eerste stop. Daar komen we om 7.45 plaatselijke tijd aan om vervolgens tot 11.05 plaatselijke tijd te wachten om onze reis te mogen vervolgen naar Singapore! We zullen ons dan 13 uur moeten vermaken in het vliegtuig om dan voor een technische tussenstop te landen op Singapore. Gelukkig mogen we 1.5 uur later weer instappen om 9 uur later dan eindelijk op Sydney te landen! Het is daar dan 20.20, zondagavond. Houdt er rekening mee dat het in Sydney 10 uur later is als in Nederland! We verblijven de eerste week in het Chili Blue Hostel in Sydney. We zullen in de eerste week een postadres gaan aanvragen waar dan eventueel alle lekkere dropjes, chocolade en boerenkool heen kan worden gestuurd

Tongue out
. Jammer alleen dat er geen voedselwaren naar Australie verstuurd kunnen worden! Maar het postadres zullen we dan zo snel mogelijk bekend maken.

Nog 1 huishoudelijke mededeling; we gaan natuuuurlijk voor onze rust naar Australie, daarom hebben we beide een thuisblijver. Voor bijzonderheden en belangrijke/praktische zaken kun je bij hun zijn, zoals updates van onze vluchten belangrijke nieuwtjes binnen de families/vriendengroep. En natuurlijk visa versa! Zo willen we de communicatiestroom een beetje centraal houden, maar natuurlijk vinden we het hartstikke leuk om persoonlijke e-mailtjes, hyves berichtjes of berichtjes via ons weblog te ontvangen!

Voor Patty is de thuisblijver haar moeder; Jacqueline van Lunteren, 06 496 72 464

Voor Annelies is de thuisblijver haar zus; Juliette Penterman, 06 42 41 45 70

Nou dan was dit nu echt het laatste berichtje van ons vanuit Nederland! Volgende post zal zijn vanuit het heerlijk warme Sydney(26 graden), witte stranden en helderblauwe zee!

Goodbye mates!

Reacties

Reacties

Jan Anne

Hopelijk vermaken jullie in het vliegtuig. Meer dan 13 uur vliegen. Ik weet wat dat is, want ik ben een keer naar Costa Rica geweest en een keer naar Sri Lanka.

Ik wens jullie een hele goede reis naar Sydney en
veel geluk

groeten,

Jan Anne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!